Vorig weekend was Artago 8, velen waren erbij en hebben hopelijk allemaal net zo genoten als alle spelleiders en vrijwilligers. Na een week na dromen over hoe gaaf het evenement was en hoe we getroffen hebben met het weer wordt het tijd om weer aan de slag te gaan voor het volgende evenement.
Wat staat er op de planning komende tijd:
– 19 maart gaat het spelleiderteam het evenement evalueren en de opslag opruimen. Op deze dag gaan we ook bekijken op welke dag het volgende evenement gaat plaats vinden. Daarnaast bespreken we wat er goed ging op het evenement en wat we volgend evenement nog beter kunnen doen. Hierbij maken we gebruik van de enquêtes die door alle deelnemers ingevuld kunnen worden, je helpt ons echt enorm door deze in te vullen.
– De financiën worden bij gewerkt, dit betekend dat iedereen die nog geld terug krijgt omdat hij of zij op de wachtlijst stond of een wapen wilde huren maar niet meer kon huren dit zo snel mogelijk terug krijgt. Hiervoor hebben wij wel je rekeningnummer nodig, als je dit nog niet per mail door gestuurd hebt mail het ons dan alsnog (artagolarp@gmail.com)
– De foto’s worden uitgezocht en op de website geplaatst. Dit kan even duren omdat alle foto’s moeten met de hand nagekeken worden op mensen die niet op de foto mogen/willen.
– De website gaat de komende tijd tot Artago 9 ook veranderd en verbeterd worden. Hierdoor kan het zijn dat een aantal pagina’s verplaatsen en veranderen.
– Voorbereiden voor Artago 9!